Повернення та обмін товару

У нас діє 14-денна політика повернення - це означає, що у вас є 14 днів після отримання товару, щоб подати запит на повернення. 

Щоб отримати право на повернення, товар повинен бути в тому ж стані, в якому ви його отримали, не ношений і не використаний, з бірками і в оригінальній упаковці. Вам також знадобиться чек або підтвердження покупки.

Щоб здійснити повернення, ви можете зв'язатися з нами за адресою support@safeproduct.com.ua або заповніть форму нижче на цій сторінці.

Зверніть увагу, що повернення потрібно надсилати на наступну адресу:

ТК “Нова пошта”, м. Дніпро, відділення 27.. Отримувач: Олексієв Сергій Станіславович, +38 (066) 332-56-48

Якщо ваше повернення буде прийнято, ми надішлемо вам етикетку для зворотної доставки, а також інструкції про те, як і куди відправити посилку. Товари, надіслані нам без попереднього запиту на повернення, не будуть прийняті.

Ви завжди можете зв'язатися з нами з будь-яким питанням щодо повернення за адресою support@safeproduct.com.ua.

Обмін товару

Найшвидший спосіб гарантувати, що ви отримаєте те, що хочете, - це повернути товар, а після того, як повернення буде прийнято, зробити окрему покупку для нового товару.

Ви маєте право скасувати або повернути замовлення протягом 14 днів з будь-якої причини і без пояснення причин. Як зазначено вище, товар повинен бути в тому ж стані, в якому ви його отримали, не ношений і не використаний, з бірками і в оригінальній упаковці. Вам також знадобиться чек або підтвердження покупки.

Придбання товару належної якості. Згідно зі ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, у разі якщо товар не використовувався та збережено його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, заводське пакування, документи. Якщо товару немає в наявності, споживач має право придбати будь-які інші товари, одержати назад гроші в розмірі вартості поверненого товару або обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Придбання товару неналежної якості. Згідно зі ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного строку споживач має право на заміну товару або повернення грошей. Згідно з п. 12 ст. 1 Закону України "Про захист прав споживачів", істотним недоліком вважається недолік, що унеможливлює або є неприпустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому має хоча б одну з таких ознак:

  1. він взагалі не може бути усунений;
  2. його усунення займе більше 14-ти календарних днів або ремонт неможливий в інший строк, обумовлений сторонами
  3. він робить товар істотно іншим, ніж передбачено в договорі.

Якість товару в разі потреби можна перевірити за допомогою проведеної авторизованим виробником Сервісним Центром експертизи, у процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за її наявності, а за її відсутності - у 2-місячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу в установлений строк неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахунком ціни або повернення грошей.

Перерахунок вартості не провадиться у разі заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі) належної якості, ціна на який змінилася. У разі заміни товару на такий самий іншої марки (моделі) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками в разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.

При поверненні грошей за товар належної якості розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його купівлі. Гроші повертаються в день пред'явлення вимоги, а в разі неможливості повернення грошей - не пізніше ніж протягом 7-ми днів.

Вимоги споживача розглядаються тільки за умови:

  • пред'явлення товарного чека, що підтверджує купівлю;
  • повної комплектації товару;
  • заводської упаковки;
  • наявності гарантійного талона.

Заміна товару або повернення грошей можливе тільки при дотриманні всіх умов і процедур.

Повернення коштів

Ми повідомимо вас, як тільки отримаємо та перевіримо ваше повернення, і дамо вам знати, чи було схвалено відшкодування чи ні. Якщо відшкодування буде схвалено, ви отримаєте автоматичне відшкодування на ваш початковий спосіб оплати протягом 10 робочих днів. 

Будь ласка, пам'ятайте, що ваш банк або компанія, що обслуговує кредитну картку, також може витратити деякий час на обробку та відправку відшкодування.

Якщо з моменту схвалення вашого повернення пройшло більше 15 робочих днів, будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою support@safeproduct.com.ua.

Пошкодження та проблеми

Будь ласка, перевірте своє замовлення при отриманні і негайно зв'яжіться з нами, якщо товар несправний, пошкоджений або якщо ви отримали не той товар, щоб ми могли оцінити проблему і виправити її. 

Винятки / товари, що не підлягають поверненню

На жаль, ми не приймаємо повернення на товари, з розпродажу та подарункові картки. Будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою support@safeproduct.com.ua, або іншим зручним способом зазначеним на сторінці “Контакти” якщо у вас є питання або сумніви щодо вашого конкретного товару.